لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال آنتی ویروس تمدید آنتی ویروس اورجینال خرید آنتی ویروس نود32 کسپرسکی بیت دیفندر اویرا تراست پورت اف سکیور پاندا

  • ۰
  • ۰

در گذشته حسابداران اسناد مالی را به صورت دستی تنظیم و طی صدور سندهای کاغذی، گزارش‌­ها مالی را تهیه و در اختیار ذینفعان قرار می­‌دادند. با گسترش فناوری اطلاعات و طراحی نرم‌­افزار حسابداری مالی پیشرو، محاسبات به سمت سیستمی شدن گرایش یافته است.

نرم افزار حسابداری مالی چیست؟

نرم‌افزار حسابداری مالی نرم افزاری است که برابر مفاهیم حسابداری طراحی شده است. این نرم افزار به عنوان یک ابزار مالی کمکی در خدمت حسابداران و مدیران مالی قرار گرفته است. نرم افزار مذکور داده­‌های خام اطلاعاتی مانند اطلاعات مربوط به خرید، فروش، مشتریان و…. را دریافت کرده و با انجام پردازش‌­های برنامه ریزی شده، اطلاعات مورد نیاز مدیران را در فرم گزارش‌­های مالی ارائه می‌­دهد.

نرم افزار حسابداری دارای بخش‌­های مختلفی بنام ماژول می‌­باشد. یک نرم افزار پیشرو حسابداری دارای ماژول­‌های مختلفی مانند حقوق و دستمزد، حسابداری مالی، انبارداری، خزانه و… می‌­باشد. استفاده از این ماژول‌­ها سبب می­‌شود، که ثبت­‌ها و محاسبات حسابداری به صورت سیستمی صورت گرفته و از انجام عملیات دستی در شرکت­‌ها کاسته شود.

ویژگی‌­های کلیدی نرم افزار حسابداری پیشرو

یک نرم افزار حسابداری مالی پیشرو (Leading Financial Accounting Software) دارای مجموعه‌­ای از فرآیند­های مهم برنامه­ ریزی مالی می‌­باشد. فرآیندهای نرم افزار حسابداری پیشرو شامل ارزیابی، ایجاد برنامه و نظارت است.

  • کاربر پسند بودن نرم افزار حسابداری پیشرو
  • یکپارچگی کامل نرم افزار حسابداری مالی
  • گزارشات جامع کاربردی در نرم افزار حسابداری مالی
  • امنیت کامل در نرم افزار حسابداری پیشرو

نرم افزار حسابداری آرین سیستم به عنوان نرم افزار حسابداری پیشرو

نرم افزار حسابداری آرین سیستم نرم افزاری هوشمند، یکپارچه و منطبق با استانداردها می‌­باشد. این نرم افزار توانایی صدور اتوماتیک اسناد مالی، دریافت و پرداخت، تهیه صورت­‌های مالی و… را دارد. همین ویژگی‌ نرم افزار حسابداری مالی آرین سیستم، باعث توانمندی استفاده کنندگان و مشتریان آن شده است. نتیجه این امر سبب کاهش هزینه شرکت­‌ها و هزینه­‌های کلی حسابداری شده است.

ویژگی‌­های نرم افزار حسابداری مالی آرین سیستم

باتوجه به ویژگی‌­های نرم افزار حسابداری آرین سیستم که در ادامه به آن اشاره می­‌شود، اگر شرکت یا سازمانی قصد خرید نرم افزار حسابداری مالی را داشته باشد، این نرم افزار را می‌­توان به عنوان یک نرم افزار حسابداری مالی پیشرو معرفی کرد. مهم ترین ویژگی‌­های نرم افزار حسابداری مالی آرین سیستم را در تصویر زیر برایتان آورده ایم.

نرم افزار حسابداری مالی چه ویژگی‌­هایی باید داشته باشد؟

نرم افزارهای حسابداری مالی از تنوع و مزایای بسیاری برخوردار هستند. استفاده از مزایا و ماژول­‌های موجود در نرم افزارهای مالی حسابداری، به نیاز هر شرکت بستگی دارد. اگر شرکتی بخواهد یک نرم افزار حسابداری مالی پیشرو انتخاب و خریداری کند، باید از شناخت کافی برخوردار باشد. ویژگی‌­های یک نرم افزار حسابداری مالی به شرح زیر می‌باشند.

ردیف ویژگی‌های نرم افزار حسابداری مالی
1 امکان تعریف، ارتباط و طبقه بندی حساب­‌ها و حساب­‌های تفصیلی بدون محدودیت سطوح و ارقام
2 امکان تعریف مراکز مختلف صدور سند در یک سازمان بدون محدودیت
3 امکان ثبت و طبقه بندی اسناد به تفکیک مراکز و ثبت وضعیت اسناد در مراحل مختلف
4 امکان شماره گذاری خودکار اسناد
5 امکان جستجو و ویرایش اطلاعات ثبت شده
6 امکان فیلتر کردن اطلاعات ثبت شده در سند بدون محدودیت
7 امکان گرفتن خروجی از تمامی اطلاعات مورد نیاز در قالب فرمت­‌های مختلف
8 امکان درج خودکار سند خلاف ماهیت، سود و زیان و اختتامیه
9 امکان مرور حساب­‌های مالی
10 امکان تهیه گزارش‌های مقایسه‌ای مورد نیاز به صورت تفکیکی و انباشته از مانده حساب‌ها و گردش آن­‌ها
11 حفظ و امنیت داده­‌های مالی شرکت
12 به روز بودن و قابلیت به روز رسانی مطابق تغییرات ایجاد شده
13 امکان یکپارچه سازی و انتقال داده

در یک تقسیم بندی کلی نرم افزار حسابداری مالی براساس نوع کاربرد به انواع زیر تقسیم می­‌شود:

  • نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی
  • نرم‌افزار حسابداری تولید
  • نرم‌افزار حسابداری شرکتی
  • نرم‌افزار حسابداری صنفی

نتیجه گیری

محاسبه دستی عملیات مالی یک واحد اقتصادی، علاوه بر زمان بر بودن آن، باعث افزایش میزان خطای انسانی نیز می‌­گردد. با هر بار تغییر و محاسبه مجدد باید کلیه اطلاعات مالی شرکت تغییر کند، که این امر مستلزم داشتن زمان و نیروی کافی می‌­باشد. برای جلوگیری از اشتباهات و کاهش هزینه‌­ها، امروزه واحدهای اقتصادی تمامی اطلاعات مالی خود را در نرم افزارهای حسابداری وارد کرده و در نتیجه از اشتباهات و زیان احتمالی جلوگیری به عمل می­‌آورند.
منبع

https://www.ariansystem.net/نرم-افزار-حسابداری-پیشرو/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی