لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال آنتی ویروس تمدید آنتی ویروس اورجینال خرید آنتی ویروس نود32 کسپرسکی بیت دیفندر اویرا تراست پورت اف سکیور پاندا

  • ۰
  • ۰

نرم افزار سفارشات خارجی را می‌شناسید؟ نکات خرید نرم افزار سفارشات خارجی را برای بهبود وضعیت عملکرد سازمان خود رعایت می‌کنید؟ امروزه مدیریت صحیح و کارآمد فرآیند سفارشات خارجی، به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران شرکت‌های معتبر و توسعه یافته تبدیل شده است. در روند سفارشات خارجی از ثبت سفارش تا دریافت کالا ممکن است با مشکلاتی مواجه شد.

سفارشات خارجی دقیقا شامل چی می‌شه؟

اغلب کشورهای دنیا به دلیل توزیع متنوع منابع تولید در مناطق مختلف، به برقراری روابط تجاری با هم می‌پردازند. بنابراین اهمیت ارتباط و خرید خارجی بسیار مورد توجه واقع شده است.

برقراری روابط خرید و سفارشات خارجی نیاز به آشنایی با مراحل ورود کالا، اصطلاحات بین‌المللی (Incoterms)، منابع تهیه کالا (Source of supply)، مقررات اعتبارات اسنادی، آشنایی با شرایط پرداخت‌ها (Terms of payments)، بیمه‌های حمل و نقل، مراحل ترخیص کالا و… دارد که مذاکرات در خصوص این موارد بر عهده مدیران می‌باشد.

اصطلاحات مهم در سفارشات خارجی

برخی از اصطلاحات مهم در سفارشات خارجی را در تصویر زیر نوشته‌ایم. با خواندن آن‌ها می‌توانید به راحتی سفارشات خارجی را ثبت و انجام دهید.
EXW (EX WORKS): تحویل کالا در محل کار فروشنده
FAS (FREE ALONGSIDE SHIP): تحویل کالا در کنار کشتی روی اسکله (بندر بارگیری تعیین شده در مبدا)
FOB (FREE ON BOARD): تحویل کالا روی عرشه کشتی
CFR (COST AND FREIGHT): هزینه کالا و کرایه حمل
CIF (COST INSURANCE AND FREIGHT): هزینه کالا، بیمه، کرایه حمل تا بندر مقصد
Pro forma Invoice: پیش فاکتور
Invoice: فاکتور تجاری
Packing List: لیست بسته بندی
Bill of Lading / BL: بارنامه

نرم افزار سفارشات خارجی چیست؟

در پاسخ به این سوال که نرم افزار سفارشات خارجی چیست؟ می‌توان گفت که نرم افزار خارجی که به نام‌های دیگری مثل نرم افزار خرید خارجی، نرم افزار تدارکات خارجی و سیستم تامین ارزی، نیز شناخته شده است، ابزاری کاربردی برای تسریع و آسان نمودن جریان مالی، جریان اطلاعات و جریان مواد در خریدهای خارجی یا به عبارتی برون مرزی می‌باشد.

دلایل خرید نرم افزار سفارشات خارجی

پیش‌تر به آشنایی کلی با نرم افزار خارجی پرداختیم و اشاره‌ای به چگونگی کاربرد نرم افزار و کارآیی آن کردیم. در عکس زیر به دلایل خرید نرم افزار اشاره کرده‌ایم.

5 نکته کلیدی پیش از خرید نرم افزار سفارشات خارجی

در نظر گرفتن نکاتی راجع به نرم افزار خارجی نیز منجر به انتخاب و خرید درست و کارآمد خواهد شد. در این بخش به 5 نکته کلیدی پیش از خرید اشاره کرده‌ایم که به شما در خرید کمک می‌کند:

  • جامعیت
  • یکپارچگی
  • هوشمند بودن
  • پشتیبانی
  • پویایی

نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم

به منظور رفع نیاز شرکت‌های بازرگانی و فعالان عرصه واردات و سفارشات خارجی، آرین سیستم به طراحی و ارائه سیستم جدید و کاربردی خود، یعنی نرم افزار سفارش خارجی آرین سیستم پرداخته است. از طریق نرم افزار سفارشات آرین سیستم و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها، می‌توان فرآیندهای مربوط به مدیریت واردات کالا و خدمات کسب و کار خود را، به بهترین شکل کنترل و برنامه ریزی نمود.

مهم‌ترین قابلیت این نرم افزار، در نظر گرفتن تمامی هزینه‌های واردات و سفارشات خارجی است که در نهایت منجر به محاسبه بهای تمام شده و ثبت آن در سیستم می‌شود، که این عمل پیش‌تر به صورت دستی و سنتی با صرف زمان و خطای بالا صورت می‌گرفت. اکنون با به کارگیری نرم افزار سفارشات خارجی آرین سیستم، پیشرفت چشمگیری در شرکت‌های فعال در عرصه بازرگانی اتفاق خواهد افتاد.
نتیجه گیری

در دنیای امروزی پیشروی روند واردات، با کمک نرم افزار سفارشات خارجی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین در سازمان‌هایی که فعالیتشان بر مبنای واردات است، برنامه‌ریزی منابع سازمانی برای مدیریت فرآیند واردات امری مهم و ضروری تلقی می‌شود. بنابراین با توجه به این موارد استفاده از یک سیستم کارآمد می‌تواند راهکاری مفید باشد.

منبع:
https://www.ariansystem.net/نرم-افزار-سفارشات-خارجی/

  • ۰۲/۰۸/۱۰
  • محسن مژده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی