لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال آنتی ویروس تمدید آنتی ویروس اورجینال خرید آنتی ویروس نود32 کسپرسکی بیت دیفندر اویرا تراست پورت اف سکیور پاندا

  • ۰
  • ۰

نرم افزار سی آر ام در سازمان چه مزایایی دارد؟ بعد از پیشرفت تکنولوژی، طبیعی است که سازمان‌ها به دنبال افزایش فروش و بهبود عملکرد بازدهی باشند، به گونه‌ای که از این طریق بتوانند سوددهی شرکت را بالا ببرند، اما در حوزه تجارت و افرادی که کسب و کار آن‌ها، مشتری مدار است، این روند به چه شکلی باید انجام شود؟

سی آر ام به چه معناست؟

سی آر ام چیست؟ شاید سوالی باشد که شما نیز قصد دانستن و یادگیری آن را داشته باشید. باید بدانید که به طور کلی نرم افزار سی آر ام، به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. بگذارید با جزئیات بیشتر و مفیدتری توضیح دهیم تا با آگاهی کامل، نسبت به انتخاب سیستم سی آر ام اقدام نمایید.
CRM مخفف واژه‌ی (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT) می‌باشد که از 3 بخش مشتری، ارتباط و مدیریت تشکیل شده. شما با مدیریت و کنترل نمودن بخش‌های مختلف سازمان می‌توانید، عملکرد شرکت را بالا برده و در کوتاه مدت تولید باکیفیت را افزایش دهید، نتیجه این اقدامات قطعا افزایش فروش و سود خواهد بود.

مهمترین دلایل اهمیت CRM

CRM علاوه بر استراتژی موفق، مانند یک پل ارتباطی برای تعاملات و معاملات میان مشتری و سازمان عمل می‌کند. هدف آن کسب رضایت مشتری است و برای رسیدن به این هدف از مسیرهای متنوع و ویژگی‌های منحصر به فرد عبور می‌کند. طبیعی است که این استراتژی عمیق و موفق دارای اهمیت‌هایی برای سازمان باشد تا زمینه‌ را برای تسهیل دستیابی به اهداف بلندمدت و کوتاه مدت سازمان فراهم نماید.

نرم افزار سی آر ام چیست؟

در مبحث سیستم crm گفتیم که یک استراتژی موفق، برای مدیریت تعاملات و معاملات میان شرکت با مشتریان است، پس به طور کلی باید بدانیم که نرم افزار، این تعاملات و کنترل‌گری‌ها را انجام می‌دهد.

بهترین نرم افزار سی آر ام باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

انتخاب خوب نرم افزار سی آر ام موجب می‌شود روند انجام امور در سازمان تسریع یابد و تصمیم‌گیری به نحو احسن انجام شود. اینگونه نرم افزارها برای سازمان حیاتی هستند، زیرا فرصت‌ها را تبدیل به مشتری دائمی سازمان می‌کنند.
بهترین نرم افزار سی آر ام، علاوه بر نکاتی که مطرح کردیم دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی می‌باشد که موجب تمایز آن از دیگر نرم افزارهای مشابه می‌شود که آن ویژگی‌ها را در تصویر زیر شرح داده‌ایم.

نرم افزار سی آر ام برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

هر شغلی که مشتری محور باشد، به منظور مدیریت و کنترل ارتباط خویش با مشتریان برای افزایش فروش، مدیریت تیم بازاریابی و هماهنگ سازی فروش از این نرم افزار می‌تواند استفاده کند. سازمان‌ها از طریق crm می‌توانند سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین مدت انجام دهند.

از دیگر خصوصیت نرم افزار crm اگر بخواهیم بگوییم، این است که به راحتی می‌توانید آن را با اهداف و نیازهای مشتریان هماهنگ کنید، اگر به طور واضح‌تر بخواهیم بگوییم که نرم افزار سی آر ام مناسب چه نوع مشاغلی می‌باشد باید گفت هر شرکتی که شرایط موارد زیر را داشته باشد، می‌تواند از نرم افزار استفاده کند:

  • محصولی برای فروش داشته باشد.
  • تیمی برای بازاریابی اختصاص داده باشد.
  • هدف آن رضایت مشتریان باشد.
  • سازمانی که برای معاملات خود باید به مشتریان فاکتور ارسال نماید.

نتیجه گیری
نرم افزار سی آر ام به سازمان‌ها کمک می‌کند که ارتباط خود با مشتریان را حفظ نمایند، به عبارتی مشتریان قدیمی را تبدیل به مشتریان دائمی و مشتریان جدید را جذب کنند و نتیجه هر اقدامی که با نرم افزار crm انجام شود، افزایش فروش و سود در سازمان می‌باشد.
منبع:
https://www.ariansystem.net/نرم-افزار-crm-چیست-سی-آر-ام-فارسی-دانلود-free/

  • ۰۲/۰۷/۲۹
  • محسن مژده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی