لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال آنتی ویروس تمدید آنتی ویروس اورجینال خرید آنتی ویروس نود32 کسپرسکی بیت دیفندر اویرا تراست پورت اف سکیور پاندا

  • ۰
  • ۰

گسترش عملیات در هنگام توسعه شرکت‌ها و سازمان‌ها، منجر به افزایش پیچیدگی فرآیندهای شرکت می‌گردد. در نتیجه انجام تحلیل‌ها به صورت سنتی دشوار شده و نتایج به دست آمده قابل اتکا نخواهد بود. به همین علت به کارگیری سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی و نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی جهت مدیریت اتوماتیک و یکپارچه فرآیندهای شرکت الزامی می‌گردد.

 

ERPچیست؟

سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی یا‌ ERP (Enterprise Resource Planning) یک بسته نرم ‌افزاری کاربردی درون سازمانی و جامع ‌می‌باشد. این بسته نرم افزاری شامل مجموعه‌ای از ماژول‌های یکپارچه و از پیش طراحی شده است. هر چند نرم افزار از پیش طراحی شده است، اما مطابق نیازهای سازمان و شرکت،‌ امکان تنظیم و پیکربندی آن وجود دارد.
در یک شرکت به وسیله سیستم ERP‌ بین واحدهای مختلف از جمله منابع انسانی، مالی، اداری، فروش و… یک نوع یکپارچگی اطلاعات ایجاد می‌گردد. در واقع این سیستم با جمع آوری و ساماندهی اطلاعات کلیدی کسب و کار به شرکت‌ها کمک می‌کند.

چرا باید نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی ERP را بخواهید؟

به عنوان یک راهکار موثر نرم ‌افزاری، ERP برای حل مشکلات سیستمی بسیاری از شرکت‌ها ‌می‌باشد. زیرا نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی از طریق یکپارچه سازی اطلاعات، شرکت‌ها را در مقابل تغییرات ایجاد شده توانمند کرده و قابلیت رقابت پذیری شرکت‌ها را افزایش ‌می‌دهد. شرکت‌ها به دلایل زیر معمولا به سمت استفاده از نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی ERP گرایش پیدا می‌کنند:

نرم افزار‌های موجود توانایی پردازش اطلاعات با سطح تفصیلی بیشتر را نداشته و سهولت مورد نظر شرکت‌ها را فراهم نمی‌نمایند. اما نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی ERP دارای ویژگی مورد نظر بوده و توقع شرکت را برآورده می‌سازد.
باتوجه به اینکه سیستم مذکور نیاز کمتری به دخالت مستقیم نیروی انسانی دارد، در نتیجه میان کاربران طرفداران بیشتری یافته است. زیرا یک کاربر ‌می‌تواند در پاسخ گویی به مشتریان زمان کمتری را صرف نماید.

3 مزیت اصلی نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی ERP

هنگامی که فناوری جدیدی پا به عرصه وجود می‌گذارد، باید برتری‌هایی نسبت به فناوری‌های مشابه داشته باشد، تا استفاده کنندگان به سمت فناوری جدید سوق یابند. نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی نیز از این قاعده مستثنی ‌نمی‌باشد.

ویژگی‌های مشترک نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی ERP

ویژگی‌های مشترک نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی را می‌توان به شرح زیر نام برد:

ساختاری ماژولار داشته و هر شرکت براساس نیاز خود، ماژول‌های مورد نیاز را به سیستم خود اضافه می‌نمایند.
سیستم‌های مذکور علاوه بر داشتن پایگاه داده اصلی، ابزارهای مختلفی از جمله مدیریت مالی، تدارکات، مدیریت تولید و… را در اختیار شرکت قرار ‌می‌دهد.
سیستم‌های ERP قابلیت ارتقا را داشته و به همین علت جهت تحلیل کسب و کار، هوش تجاری و اتوماسیون گردش کارها نیز مجهز می باشند.
نتیجه گیری

یکی از نیاز‌های اساسی هر شرکت، استفاده از نرم افزار‌هایی با کارایی بیشتر و انعطاف پذیرتر ‌می‌باشد. زیرا شرکت می‌خواهد با انجام یک مرحله، هزینه خدمات بیشتری را دریافت نماید. به همین علت‌ باتوجه به گسترش زیر ساخت‌های مورد نیاز، شرکت‌ها برای انجام سریع و دقیق‌تر محاسبات، باید از سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) استفاده نمایند.
منبع
https://www.ariansystem.net/نرم-افزار-ثبت-اطلاعات-پرسنلی/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی