لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال آنتی ویروس تمدید آنتی ویروس اورجینال خرید آنتی ویروس نود32 کسپرسکی بیت دیفندر اویرا تراست پورت اف سکیور پاندا

  • ۰
  • ۰

اغلب افراد پس از راه‌اندازی کسب و کار خویش، به فکر گسترش و توسعه‌ی آن هستند. اما باید بدانید که بسط دادن یک شغل و توسعه فروش آن، نیازمند زمان و انجام یکسری کارها می‌باشد که در ادامه به همه‌ی موارد اشاره خواهیم نمود.
 

توسعه فروش در کسب و کار

اگر بخواهیم در ساده‌ترین حالت ممکن توسعه‌فروش را معنا کنیم؛ می‌گوییم که توسعه فروش یعنی مجموعه‌ای از ایده‌ها و فعالیت‌هایی که می‌تواند فروشندگان را در بهبود وضعیت مشاغل یاری کند.

همچنین توسعه‌ فروش موجب افزایش درآمد و گسترش کار آن‌ها شود. البته همین مورد هم باید به خاطر داشته باشید که توسعه‌ فروش باید براساس فرآیندهایی اجرا شود تا نتیجه‌ی مطلوب دهد.

توسعه فروش چیست؟

توسعه‌فروش چیست؟ بگذارید توضیح فوق را به صورت تخصصی‌تر بیان کنیم تا پاسخ سوال شما را بدهیم. توسعه فروش یک برنامه‌ منسجم و منظم می‌باشد که فروشندگان جهت گسترش کسب و کار خود درصدد انجام آن هستند.

مهارت‌های لازم برای توسعه فروش

اکنون که با مفهوم توسعه‌فروش و ضرورت‌های اجرای آن، آشنا شدیم، بهتر است مهارت‌های لازم را نیز شرح دهیم. ما هر چقدر از توسعه فروش صحبت کنیم کاری را نمی‌توانیم پیش ببریم مگر آن که فروشندگان دارای یکسری مهارت‌هایی باشند که در این زمینه بتوانند آن‌ها را از دیگر رقبا متمایز کنند. مهارت‌های لازم در تصویر زیر آمده:

بارزترین معیارهای توسعه فروش و تجزیه و تحلیل

زمانی که قصد تجزیه و تحلیل روند توسعه‌فروش در سازمان‌ها و یا موسسات خویش را دارید؛ می‌توانید با مدنظر قرار دادن چند معیار، به خوبی بررسی را انجام دهید و بدانید که کدام معیارها برای سازمان الهام بخش هستند و کدام یک نمی‌تواند کاری را پیش ببرد. از جمله معیارهای توسعه فروش و تجزیه و تحلیل عبارتند از:

  • رشد فروش
  • فرصت‌ها
  • هدایت تیم فروش
  • نرخ فروش
  • بررسی تاریخچه فروش
  • بررسی عملکرد محصول
  • هدف فروش

مهمترین بخش توسعه فروش کدام است؟

مهمترین بخش توسعه‌فروش، همانطور که گفتیم شنونده فعال بودن است. زیرا چنین مهارتی از هر کسی ساخته نیست و هر فردی نیز نمی‌تواند به صحبت‌های طرف مقابل با دقت و بدون بی‌حوصلگی گوش بدهد.

مهمترین بخش توسعه‌فروش باعث می‌شود فرصت بهتری پیدا کنید تا مشتریان و نیازهای آن‌ها را بشناسید و براساس علایق آن‌ها گام بردارید.

شکاف‌های موجود در فرآیند توسعه فروش را نام ببرید؟

سوالاتی وجود دارد که فروشنده به عنوان شکاف‌های فرآیند بخش توسعه‌فروش به آن‌ها نگاه می‌کند. سوالاتی از قبیل موارد زیر هستند:

برای اینکه گفتگو مثمرثمر باشد قبل از تماس، تیم فروش چه اقداماتی را باید انجام دهند؟
در کدام مرحله از فرآیندها چشم‌انداز و در کدام مرحله زمان هدر می‌رود؟
چگونه به فرآیندها ماهیت بهتری ببخشیم؟
این سوالات باعث می‌شود بینشی جذاب و عمیق نسبت به بخش توسعه‌فروش و بازاریابی داشته باشید و فرصت‌ها را به خوبی شناسایی و هدایت کنید.
نتیجه گیری

فروشندگان و یا نمایندگان فروش به منظور ایجاد سوددهی و افزایش دستمزد فرآیندهایی را اجرا و انجام می‌دهند. اما فروشندگان برای انجام همین اقدامات باید مهارت‌هایی همچون مدیریت زمان، شنونده فعال، ایجاد ارتباط موثر و… داشته باشند. مهمترین بخش در توسعه فروش، شنونده فعال بودن است.

منبع:

https://www.fardadgroup.com/blog/توسعه-فروش/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی