لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال آنتی ویروس تمدید آنتی ویروس اورجینال خرید آنتی ویروس نود32 کسپرسکی بیت دیفندر اویرا تراست پورت اف سکیور پاندا

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین مسائل برای پیشرفت کاری هر کسب و کار، امور مالی و حسابداری می‌باشد، و مهم‌ترین مسئله در بخش مالی، امنیت اطلاعات، سرعت و دقت در تجزیه و تحلیل اطلاعات می‌باشد. سازمان‌ها در بخش مالی کسب و کار خود از نرم افزارهای حسابداری استفاده می‌کنند و امنیت نرم افزار ابری از اهمیت بالایی برخوردار است.

امروزه به دلیل افزایش داده‌ها و رویدادهای مالی، نرم افزارهای حسابداری سنتی پاسخگوی نیازهای سازمان نخواهند بود. به همین جهت نرم افزار حسابداری دیگری به نام نرم ‌افزار حسابداری ابری طراحی شده است، که سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از این نرم افزارها امنیت اطلاعات خود را بالا برده و در کسب و کار خود به موفقیت دست یابند.

ابر چیست و چرا باید سیستم‌های ابری را انتخاب کرد؟

سیستم‌های ابری یا ابر، سیستم‌هایی هستند که برای ذخیره اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال سیستمی هستید که اطلاعات کسب و کارتان را به گونه‌ای در آن ذخیره سازی کنید، که هیچ وقت اطلاعات از بین نروند و امنیت اطلاعات بسیار بالا باشد، همچنین به آسانی و در هر زمان و مکان بتوانید به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از سیستم ابری یا ابر (Cloud) استفاده کنید.

سیستم ابری با استفاده از اینترنت، داده‌ها و اطلاعات سازمان را به صورت ایمن و با امکان دسترسی آسان ذخیره ‌سازی می‌‌کند. در ادامه مقاله، مزایا و اهمیت رایانش ابری بیان شده است.

امنیت نرم افزار حسابداری ابری

نرم افزار حسابداری ابری یعنی تمامی فرآیندهای حسابداری از طریق اینترنت و بر روی ابر انجام می‌‌شود. که این امر باعث بالا رفتن امنیت نرم افزار حسابداری ابری می‌شود.

نرم افزار حسابداری ابری دارای مزایای زیادی نسبت به نرم افزار حسابداری سنتی می‌باشد، چرا که در نرم افزار حسابداری ابری اطلاعات با امنیت بالا محافظت می‌شوند.

در نرم افزار حسابداری ابری، محافظت از اطلاعات به دو صورت انجام می‌‌شود:

محافظت اطلاعات به روش نرم ‌افزاری در حسابداری ابری
محافظت اطلاعات به روش سخت افزاری در حسابداری ابری

روش های بالا بردن امنیت سیستم‌های ابری

به دلیل اهمیت زیاد امنیت سیستم‌های ابری، باید تلاش کرد تا این امنیت را بالا برد. در ادامه این مقاله به چند راهکار امنیت نرم‌افزار ابری اشاره شده است.

پنج روش مهم و اصلی که می‌توان به کمک آن‌ها امنیت سیستم‌های ابری را بالا برد عبارتند از:

ایمن بودن رمز عبور
احراز هویت چند عاملی
استفاده از نظارت بر فعالیت آنلاین
استفاده از آنتی ویروس
مراقبت از فیشینگ یا سایر روش‌های هک

مزایای حسابداری ابری در مقایسه با حسابداری سنتی را نام ببرید؟

حسابداری ابری نسبت به حسابداری سنتی از مزایای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. از جمله مزایای حسابداری ابری عبارتند از:

امنیت بالای اطلاعات
قابلیت دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان با استفاده از اینترنت
قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت خودکار
کاهش خطاها نسبت به حسابداری سنتی به دلیل دستی نبودن ذخیره اطلاعات
قابلیت به روز رسانی خودکار
کاهش هزینه‌ها و مقرون به صرفه بودن نسبت به حسابداری سنتی به دلیل عدم نیاز به راه اندازی تجهیزات سخت افزاری و زیرساخت‌های لازم
ارائه گزارشات دقیق تر نسبت به حسابداری سنتی
داشتن سرعت بیشتر نسبت به حسابداری سنتی
نتیجه گیری

سازمان‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای افزایش امنیت اطلاعات مالی خود هستند. نرم افزار حسابداری ابری یک ابزار بسیار قدرتمند است که مدیران با به کاربردن آن در سازمان و استفاده از آن در ذخیره سازی اطلاعات، می‌توانند از امنیت اطلاعات مالی خود اطمینان کامل داشته و سازمان خود را به خوبی مدیریت نموده و به موفقیت دست یابند.

با توجه به اهمیت زیاد امنیت نرم افزار حسابداری ابری در سازمان‌ها، مدیران و کارکنان سازمان باید با این نرم افزار آشنایی کافی داشته باشند و از مزایای امنیت نرم افزار حسابداری ابری آگاه باشند تا بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند. 

منبع:

https://www.fardadgroup.com/blog/امنیت-نرم-افزار-ابری/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی