لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال آنتی ویروس تمدید آنتی ویروس اورجینال خرید آنتی ویروس نود32 کسپرسکی بیت دیفندر اویرا تراست پورت اف سکیور پاندا

  • ۰
  • ۰

ارتباط موثر در فروش به شما می آموزد که چگونه و با چه افرادی پیرامون کسب و کار خود ارتباط برقرار نماییم. بدون ایجاد یک ارتباط موثر نمی توان فروش خوبی را تجربه کرد. در روی دیگر، کسب و کارهای رو به رشد، در حال بهبود ارتباط موثر در فروش خود می باشند.

ارتباط موثر در فروش چیست؟

هرگاه یک فروشنده بخواهد به فروش محصول خود بپردازد راهی به جز ایجاد ارتباط موثر در فروش ندارد. در حقیقت ارتباط موثر در فروش اولین و استوارترین حلقه در سلسله فروش می باشد. فروشنده بدون معرفی خود و محصولاتش و ایجاد یک ارتباط قوی با مشتریان، نمی تواند محصول خود را عرضه نماید.
بگذارید به پیش تر برگردیم و به این سوال پاسخ دهیم که ارتباط موثر چیست. هنگامی که شخصی بخواهد منظوری را به دیگری برساند تنها راه آن برقراری ارتباط است. این ارتباط می تواند از طریق کلام، نوشته، تلفن یا سایر طرق باشد. هرچقدر شخص تمایل بیشتری به قبولاندن سخن خود داشته باشد لازم است که ارتباط مؤثرتری را برقرار نماید.
حال با بررسی یک فروش موفق متوجه می شویم که برای داشتن فروش مناسب باید بتوان ارتباط خوبی با خریداران برقرار کرد. حتما برای شما نیز پیش آمده است که به دلیل بد اخلاقی یک فروشنده، از وی خرید نمی کنید. این رفتار عبارت است از یک ارتباط بد در فروش. امروزه ارتباط موثر در فروش به ایجاد یک حس خوب در خریداران منتهی می گردد. و این می تواند یک شاخص مناسب برای آن باشد.

فواید ارتباط موثر در فروش

برقراری یک ارتباط موثر در فروش، فواید زیادی برای کسب و کار شما خواهد داشت. از فواید ارتباط موثر در فروش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جذب مشتریان ثابت
معرفی شما به عنوان یک فروشنده یا مدیر موفق
ایجاد ارتباط کاری مناسب با همکاران و کارمندان
مشتریان برای شما به عنوان تبلیغ کننده عمل می نمایند
و در نهایت افزایش میزان فروش محصول و خدمات
امکان توسعه کسب و کار

روش های بهتر شدن ارتباط موثر با مشتری

یک فروشنده که تصمیم دارد روابط خود را در فروش بهبود ببخشد، به دنبال روش هایی برای انجام این کار خواهد بود. اغلب فروشندگان شکست هایی را در کار خود تجربه کرده اند و اکنون به دنبال برطرف کردن اشکالات خود هستند. به این خوانندگان عزیز، توصیه می کنیم نکات ارتباط موثر در فروش که بیان شده است را به خوبی رعایت نمایند.

دقت در اولین برخورد با مشتری
بسیاری از متخصصین فروش اعتقاد دارند که اولین برخورد، مهمترین برخورد شماست. تصور مشتری از کسب و کار در برخورد اول شکل می گیرد. در این برخورد سعی کنید تصویر صحیح و مناسب با انتظار مخاطب را به نمایش بگذارید. توجه به مشتری، سرعت در پاسخگویی، احترام و تکریم، می تواند اثر به سزایی بر مشتری بگذارد.
استفاده از مشتریان برای پیشرفت
مشتریان می توانند بهترین توسعه دهندگان کسب و کار شما باشند. مشتریان به دو شکل می توانند بر پیشرفت کسب و کار شما کمک نمایند:

یک کسب و کار با توجه به نیاز مشتریان شکل می گیرد. پس شما بهتر است با بررسی دقیق بازار و برقرار ارتباط با مشتریان احتمالی، کار خود را به گونه ای شکل دهید که متناسب با نیاز و رفتار مشتریان باشد. این موضوع نشان دهنده اهمیت ارتباط موثر فروش می باشد. پس در این موضوع، مشتریان خود به عنوان راهنمای شما عمل می نمایند.
مشتریان شما می توانند به عنوان مبلغ کسب و کار شما رفتار نمایند. در صورتی که هر فرد از تقابل با کسب و کار شما راضی باشد، شما را به دیگران نیز پیشنهاد می دهد.
در جریان قرار دادن مشتری از مراحل پروژه
مشتریان دوست دارند بدانند قبل از خرید خود، محصولات چه مراحلی را طی می نمایند. با در جریان قراردادن مشتری از مراحل پروژه می توانید به نحوی آنها را در کسب و کار خود شریک نمایید.

با این حرکت، مشتری را از ابهام خارج کرده و رضایت وی را جلب می نمایید.

منابع:

http://fardadgroup.blogfa.com/

https://fardadgroup.blog.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی