لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال

خرید و تمدید آنتی ویروس کسپرسکی نود32 - لایسنس اورجینال

لایسنس اورجینال آنتی ویروس تمدید آنتی ویروس اورجینال خرید آنتی ویروس نود32 کسپرسکی بیت دیفندر اویرا تراست پورت اف سکیور پاندا

  • ۰
  • ۰

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که کارفرمایان و صاحبان شرکت‌ها باید در هر ماه انجام دهند، ارسال لیست بیمه مربوط به کارکنانشان به سازمان تامین اجتماعی است. این سازمان برای تسهیل فرآیند پرداخت لیست بیمه تامین اجتماعی بدون نیاز به مراجعه حضوری، سامانه‌ای را در سایت تامین اجتماعی ایجاد و در اختیار کاربران قرار داده است.
کارفرمایانی که متقاضی استفاده از این سامانه هستند، در ابتدا باید با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی مربوط به کارگاه یا شرکت خود، نسبت به تکمیل فرم «تعهدنامه ارسال لیست حقوق و دستمزد از طریق اینترنت» اقدام کنند و پس از تحویل آن به واحد درآمد، «نام کاربری و رمز عبور» را از واحد ذکرشده جهت ورود به این سامانه دریافت کنند.

 

ارسال لیست بیمه

 

دانلود و آموزش نرم‌افزار تهیه لیست بیمه

کارفرمایان و صاحبان شرکت‌ها می‌توانند لیست بیمه تامین اجتماعی کارکنان خود را از طریق نرم‌افزاری که برای همین منظور تهیه شده است، ایجاد کنند و CD حاوی اطلاعات آن را به شعبه مربوط به خود تحویل دهند و یا فایل مربوط به آن را از طریق پرتال سازمان تامین اجتماعی به آدرس samt.tamin.ir ارسال کنند. جهت دانلود و استفاده از این نرم‌افزار مراحل زیر را دنبال کنید:

1- در ابتدا با مراجعه به آدرس اینترنتی www.tamin.ir نرم‌افزار تهیه لیست بیمه را دانلود کرده و آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

2- برنامه را اجرا کنید و بر روی منوی «اطلاعات پایه» کلیک و گزینه «مشخصات کارگاه» را انتخاب کنید.

3- در مرحله بعد و در فرم مشخصات کارگاه‌ها روی گزینه «جدید» کلیک و در فرم نمایش داده‌شده اطلاعات مربوط به کارگاه یا شرکت خود را وارد کنید.

4- پس ‌از اینکه این مرحله انجام شد، به منوی «اطلاعات پایه» بروید و بر روی گزینه «مشخصات کارکنان» کلیک کنید. در منوی نمایش داده‌شده روی گزینه «جدید» کلیک و در صفحه بازشده اطلاعات کارکنان خود را وارد کنید.

5- پس ‌از اینکه اطلاعات کارکنان خود را وارد کردید، به منوی «عملیات» بروید و بر روی گزینه «لیست ماهانه» کلیک کنید. در منوی نمایش داده‌شده روی گزینه «جدید» کلیک و در صفحه بازشده لیست بیمه ماهانه را وارد و حق بیمه را تعیین کنید.

6- پس از تنظیم لیست ماهانه، نوبت ثبت ریز کارکرد است. منظور از ریز کارکرد، مشخص نمودن روزهای کارکرد بیمه‌شده یا بیمه‌شدگان در ماه موردنظر و همچنین ثبت دستمزد روزانه است.

7- پس ‌از اینکه اطلاعات مربوط به ‌روزهای کارکرد، دستمزد روزانه و مزایای ماهانه مشمول (مستمر) را برای همه کارکنان خود وارد کردید، از فرم «ریز کارکرد» خارج شوید.

8- در پایان برای تهیه فایل لیست ماهانه بیمه و لیست ریز کارکرد بر روی گزینه «تهیه دیسکت» در فرم «لیست‌های ماهانه کارگاه‌ها» کلیک کنید.

9- فایل‌های تهیه‌شده را به صورت حضوری به شعبه بیمه تامین اجتماعی تحویل دهید و یا از طریق پرتال سازمان تامین اجتماعی به آدرس samt.tamin.ir ارسال کنید.

 

منابع:

http://fardadgroup.blogfa.com/

https://fardadgroup.blog.ir/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی